mandag 5. juli 2010

4 Juli i Las Vegas.... The Strip

Fortsatt like fint vær og like varmt :-)

Vi reiste ned The Strip ved 10 tiden..... ikke masse folk da, men egentlig mer enn nok. Vi trasket oppover The Strip med kjente butikker som Prada Versace Dior. Vi gikk innom Louis Vuitton tenkte at jeg kanskje kunne kjøpe meg en lommebok hvertfall..... Men kikket litt den....ganske fin ja helt til jeg fant prislappen da la jeg den fint fra meg igjen.... og veien ut tenkte jeg at i denne butikken føltes det ut som jeg hadde skikkelig dårlig råd. Lommeboken kostet $500 for den minste som var der inne. Det er  helt sykt...... Videre oppover vi alle de flotte hotellene, ikke spart noe i denna byen gitt.

2 kommentarer:

  1. Syns du burde ha kjøpt lommeboken altså....som et minne liksom. hihi

    SvarSlett
  2. Vent til dere kommer til LA der er det billige lommebøker. Her har vi det alle bra. Fie og Tingeling var på tur til Langlim i går og stortrivdes. Nå må dere ta mange bilder så vi får sett naturen. Kanskje vi kjører route 66 sammen neste år. Glad i dere hilsen Dadda og Lotti

    SvarSlett